reklama

Ahojte

Ahojte, volám sa Petra Šteffková. Mám 24 rokov. A som hrdá mama dvoch chlapcov Nikolasa (5 rokov) a Mathiasa (3 mesiace). Áno som aj manželkou 7 mesiacov, čiže mám 3 chlapov v dome čistá katastrofa :D

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

 Tak som sa rozhodla , že sa s Vami podelím o naše zážitky lebo radi cestujeme a chodíme na výlety, už sme čo to spolu zažili :). Je tu ešte jedná vec s ktorou sa budem s Vami chcieť podeliť budú recepty ktoré chlapcom chutia. Nie som žiadna bio mama, takže recepty klasické s poriadným mäsom a koláče s bielou múkou. Jeme aj ovocie a zeleninu. Pre tie maminky a manželkz čo už strácajú fantáziu tak tu nájdu inšpiráciu. Na jednu vec som zabudla. Som čerstvá dvojnásobná mamina čo znamená, že za chvíľkú sa u nás budú variť špeciálne papanice aj pre mladšieho synčeka Mathiaska, keďže začneme prikrmovať tak tu nájdete aj recepty pre tie menšie deťúrence. Tak už je to s mojej strany na dnes všetko. Mathiasko sa už ozýva svojím plačom tak idem za ním Pekný deň. Vdíme sa pri ďalšom článku.

 Motto: úsmev robí deň krajším tak šup úsmev :) 

Petra Šteffková

Petra Šteffková

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dobrý deň, volám sa Petra Šteffková . Mám 24 rokov. Som 7 mesiacov vydatá. A som hrdá maminka dvoch chlapcov Nikolaska (5) a Mathiaska (3mesiace). Čiže mama a manželka na plný úväzok. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu