reklama

Zemiakové placky

Tak po dlchšom čase a po chorobách oboch mojích malých synov som tu opäť s receptom na želanie :) Pome na to :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Budeme potrebovať : 

  • 5-6 väčších zemiakov ja robím s pol kila 

  • 2-4 polievkové lyžice hladkej múky 

  • 3 strúčiky cesnaku teda podľa toho kto má ako rád 

  • sušený majorán podľa chuti ale ja dávam do dlane vo veľkosti vlašského orechu 

  • 2-3 vajíčka podľa aké sú veľké 

  • soľ podľa chuti 

  • čierne mleté korenie tiež podľa chuti 

Keď už máme ingrediencie tak sa pustíme do čistenia zemiakov. Keď ich máme očistené a umyté tak ich nastrúhame na strúhadle, ako kto má rád a podľa chuti buď na hrubo alebo jemno ich nastrúhame. Pridáme soľ, čierne mleté korenie, pretlačený cesnak, múku, vajíčka, majorán. A keď sme to všetko nahádzali do jednej misky tak to poriadne zamiešame a necháme 10-30 min oddychovať a ako je kto hladný :) U nás sa nestihne odležať lebo moji hladoši hneď pýtajú placky. A šup späť k receptu keď už je zemiaková zmes poriadne odpočinutá zoberieme olej panvicu a začneme vysmážať :) mňam už teraz mám chuť len žiaľ už je 21:21 a robiť o takomto čase placky je asi choré :D 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dobrú chuť a veľa úspechu :) 

Petra Šteffková

Petra Šteffková

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dobrý deň, volám sa Petra Šteffková . Mám 24 rokov. Som 7 mesiacov vydatá. A som hrdá maminka dvoch chlapcov Nikolaska (5) a Mathiaska (3mesiace). Čiže mama a manželka na plný úväzok. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu